Callcenter medewerker
Duizenden producten naar klanten brengen in de exacte kwantiteiten, op de juiste tijdstippen en met perfecte kwaliteit biedt elke dag een nieuwe uitdaging. Als Callcenter medewerker sta jij klaar om deze uitdagingen aan te gaan: beheer van inkomend en uitgaand telefoonverkeer, contact met klanten via e-mail, omgaan met escalaties en toezien op de algemene tevredenheid van de klanten. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de gehele klantenservice. Geen dag is hetzelfde binnen dit departement daar elke dag nieuwe uitdagingen met zich meebrengt. Maar als een echte problem-solver heb jij voor elk probleem de juiste oplossing. Tevens doe jij samen met chauffeurssupport de opvolging van de leveringen op basis van kwantiteit, stiptheid en kwaliteit.
Dynalogic: More than delivery!
Hoofdkantoor
gevestigd in Nuth
10
Vestigingen in de Benelux
16
Verschillende nationaliteiten
34
Gemiddelde leeftijd
1550
Medewerkers bij Dynalogic
2175
Medewerkers bij DynaGroup
DynaGroup
DynaGroup ontzorgt de klant met slimme oplossingen. Onze organisatie bestaat uit vijf business units die elkaar aanvullen, ieder vanuit hun eigen specialisatie. Elke business unit is gespecialiseerd in diensten en oplossingen voor klanten met grote namen in de financiële sector, de reis- en verzekeringswereld, de overheid, e-commerce en Telecom. De units vullen elkaar aan en staan samen garant voor innovatieve oplossingen die onze klanten volledig ontzorgen. Ruim 2.200 betrokken medewerkers, verdeeld over 10 vestigingen in de Benelux, werken dag in dag uit samen om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen met als ultiem doel om van iedere klant een fan te maken.
DynaGroup bestaat uit 5 business units:
- Dynafix, after sales services van elektronische apparaten zoals (mobiele) telefoons, drones, laptops en koffiemachines.
- Dynalogic, slimme logistieke oplossingen en levering van ‘personalized logistics’.
- Dynasure, secured backoffice services, polis management en claimafhandeling.
- Dynalinq, IT specialist in geïntegreerde supply chain oplossingen.
- Dynahealth, verzorgt innovatieve, toekomstbestendige zorgoplossingen voor comfortabele thuiszorg.
DynaGroup is sinds 2017 onderdeel van het Belgische bpost. Met deze krachtenbundeling kunnen we onze klanten nog beter bedienen en onze groei-ambities binnen en buiten de Benelux sneller realiseren.
We are Dyna
We are Dyna, het motto waarin iedere medewerker van Dyna, ongeacht zijn of haar functie, zich herkent. Dat koesteren we want zonder medewerkers geen dienstverlening, zij zijn de sleutel tot de ultieme klantbeleving.
We are Dyna betekent ook een aantal kernwaarden die wij belangrijk vinden.
Vanuit onze gedachtegoed “We Are Moving Forward” hebben we bij Dyna een sterke focus op “Durven Groeien”, waarbij we dagelijks bezig zijn met de innovaties van morgen.
Wij geloven dat groei alleen mogelijk is door intensief “Samen te Werken”. Met onze mensen en met onze klanten. Zo creëren we win-win situaties voor elke uitdaging in onze omgeving. Effectieve samenwerkingen laten we tot stand komen door onze medewerkers “Verantwoordelijkheid” te laten nemen voor succes en teleurstelling als ook “Voorbeeldgedrag” daarin zichtbaar te waarderen.
We keep moving forward, wij zijn klaar voor de toekomst!